akcja cenowa -16% Wyprzedaż
893 points do systemu lojalnościowego
Opcja nie istnieje
Sleva 
-16%
4 290,10 zł
5 079,80 zł
incl. VAT
ks
NS Bikes

Kolarstwo szutrowe stało się ostatnio bardzo popularne i nic dziwnego. Rowery te są naprawdę wszechstronnymi maszynami zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych rowerzystów. More

Kod produktu: NSB-00299

Náš specialista Vám poradí s výběrem
Rozmiar Dostępność Cena  Ilość
NS Bikes RAG+ 3 RAW S Skladem 4 290,10 zł
NS Bikes RAG+ 3 RAW M Skladem 4 290,10 zł
NS Bikes RAG+ 3 RAW L Skladem 4 290,10 zł
NS Bikes RAG+ 3 RAW XL Skladem 4 290,10 zł

NS Bikes RAG+ 3

Kolarstwo szutrowe stało się ostatnio bardzo popularne i nic dziwnego. Rowery te są naprawdę wszechstronnymi maszynami zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych rowerzystów. Byliśmy w grze od samego początku z rowerem szutrowym, który miał w swoim DNA dziedzictwo brudu. RAG+ stał się ulubieńcem naszych pracowników i przyjaciół, nawet tych, którzy wcześniej nie brali pod uwagę roweru z kierownicą typu drop bar. Zakres zastosowań jest nieograniczony - od dojazdów do pracy po amatorskie wyścigi CX lub po prostu jako rower fitness. Wiele punktów montażowych pozwala zabrać ze sobą wszystko, czego potrzebujesz, dzięki czemu Rag+ jest gotowy na kolejną wielką przygodę. RAG oznacza Road & Gravel, a "plus" jest tam, ponieważ można na nim jeździć ze standardowymi oponami szosowymi 700C, szutrowymi 700C (do 45C), a nawet kołami 27,5" z oponami do 2,2"! Rag+ 3 jest nowością w ofercie i ma atrakcyjną cenę, ale nadal jest wyposażony w najnowszą technologię, w tym odpowiedni napęd 1X z kasetą o szerokim zakresie, hamulcami tarczowymi i osiami przelotowymi. Rama Rag 2022 została poddana rewizji geometrii, dzięki czemu rower jest bardziej stabilny i wygodny: rura czołowa jest wyższa, co stawia rowerzystę w wygodniejszej pozycji (choć nie posunęliśmy się za daleko - nadal chcemy zachować sportowy charakter roweru), zasięg jest dłuższy, a kąt główki luźniejszy.

TOP GADŻETY:

- Mocna i lekka rama ze stopu
- Widelec ze stopu
- Przednia i tylna oś poprzeczna
- Przerzutka SRAM APEX
- Mechaniczne hamulce tarczowe Tektro
- Opony WTB RIDDLER 45c
- Wolne miejsce na opony 650B do 2,2"

PEŁNA SPECYFIKACJA:

RAMA : Niestandardowa aluminiowa rama 6061, 142×12

WIDELCE: widelec NS Bikes Gravel+ Alloy, haki 15 mm, 1,5 T, oś przelotowa NS

HEADSET: NS Bikes Rag+ Stem 31.8 S:70mm, M:80mm, L:90mm, XL:100mm, kąt, - 7°/+ 7° (flip flop)

PREZENTER: NS Bikes Road 31.8

RIDES: NS Flare 31.8 420, 440, 460 mm

GRIPY: Selle Italia SMOOTAPE Gran Fondo

SIEDZENIE: Kalloy 27,2 mm

SEAT: Selle Italia X3

HAMULEC PRZEDNI: mechaniczny hamulec tarczowy TEKTRO MD-C510 160 mm

HAMULEC TYLNY: mechaniczny hamulec tarczowy TEKTRO MD-C510 160 mm

PASKI CHIN: Dla 4.0

Obręcze: NS Bikes Gravel+, 29" 32h, przystosowane do zastosowania bezdętkowego

DRATA: Szprychy z nyplami 14 mm

Przednia piasta: NS Bikes 100x15mm (łożyska kulkowe)

TYLNA PIASTA: NS Bikes 142x12mm (łożyska kulkowe)

Przód / tył: WTB Riddler 700x45C

KLAMKI: FSA Omega S:170mm, M:172.5mm, L:175mm 42t

SKŁAD CENTRUM: FSA PF 86.5

PEDAŁY: NIE DOTYCZY

Łańcuch: Sram, 11 biegów

NAPĘDY: Sram Apex Type 2.1, długa klatka, 11 biegów.

PODWOZIE: Sram Apex, 11 biegów na sekundę

CART: Microshift CS-H113 11-42t

WAGA (kg): 11,9 (*rozmiar M)